FIZYKA


Cel główny zajęć:

1. Pogłębienie zainteresowania uczniów fizyką

2. Nabycie umiejętności samodzielnego wykonywania doświadczeń

3. Ukazanie, w jaki sposób urządzenia TI są pożytecznym narzędziem w pracy i nauce


Cele operacyjne:

uczeń potrafi:

1. dostrzegać zastosowanie wiedzy w codziennym życiu,

  1. wykonać proste doświadczenia fizyczne, opisać je, nagrać kamerą lub wykonać zdjęcia,
  2. wykonać prezentację multimedialną z fizyki
  3. obrobić film – stworzyć film dydaktyczny z fizyki
  4. pracować w grupie, dzielić się wiedzą i umiejętnościami z innymi

6. zaprezentować wykonaną pracę,

7. dzielić się swoimi wrażeniami i odczuciami ze współpracy w grupie i w zespole.


uczeń rozumie:

  1. analizuje wyniki doświadczeń
  2. wyciąga wnioski z przeprowadzanych doświadczeń

uczeń zapamięta:

  1. zna przyrządy pomiarowe
  2. zna podstawowe prawa i zasady fizyczne

Formy pracy:

  1. praca grupowa
  2. praca zespołowa

Metody pracy:

  1. doświadczenia
  2. pokaz
  3. pogadanka
  4. dyskusja
  5. prezentacja
ZJAWISKA FIZYCZNENACZYNIA