Cel główny zajęć:
1. Pogłębienie zainteresowania uczniów fizyką
2. Nabycie umiejętności samodzielnego wykonywania doświadczeń
3. Ukazanie, w jaki sposób urządzenia TI są pożytecznym narzędziem w pracy i nauce
Cele operacyjne:
uczeń potrafi:
1. dostrzegać zastosowanie wiedzy w codziennym życiu,
- wykonać proste doświadczenia fizyczne, opisać je, nagrać kamerą lub wykonać zdjęcia,
- wykonać prezentację multimedialną z fizyki
- obrobić film – stworzyć film dydaktyczny z fizyki
- pracować w grupie, dzielić się wiedzą i umiejętnościami z innymi
6. zaprezentować wykonaną pracę,
7. dzielić się swoimi wrażeniami i odczuciami ze współpracy w grupie i w zespole.
uczeń rozumie:
- analizuje wyniki doświadczeń
- wyciąga wnioski z przeprowadzanych doświadczeń
uczeń zapamięta:
- zna przyrządy pomiarowe
- zna podstawowe prawa i zasady fizyczne
Formy pracy:
- praca grupowa
- praca zespołowa
Metody pracy:
- doświadczenia
- pokaz
- pogadanka
- dyskusja
- prezentacja

