Cele operacyjne:
uczeń potrafi:
• podać wzory , właściwości, zastosowanie substancji z którymi spotka się w trakcie doświadczeń – kwasy, wodorotlenki, sole, cukry, białka
• wykonać z pomocą nauczyciela proste doświadczenia chemiczne, opisać je i zaprezentować wyniki
• zapisać równania reakcji zachodzące w czasie doświadczeń
• podać przykłady wskaźników chemicznych służących do identyfikacji związków chemicznych
• wykonać prezentację multimedialną, umieścić w niej wykonane i obrobione przez siebie informacje i zdjęcia
• pracować w grupie, dzielić się wiedzą i umiejętnościami z innymi
uczeń potrafi:
• podać wzory , właściwości, zastosowanie substancji z którymi spotka się w trakcie doświadczeń – kwasy, wodorotlenki, sole, cukry, białka
• wykonać z pomocą nauczyciela proste doświadczenia chemiczne, opisać je i zaprezentować wyniki
• zapisać równania reakcji zachodzące w czasie doświadczeń
• podać przykłady wskaźników chemicznych służących do identyfikacji związków chemicznych
• wykonać prezentację multimedialną, umieścić w niej wykonane i obrobione przez siebie informacje i zdjęcia
• pracować w grupie, dzielić się wiedzą i umiejętnościami z innymi
Ostatnia modyfikacja: piątek, 19 listopad 2010, 11:11