|
ZESPÓŁ SZKÓŁ W LISIĘCICACH
IM. WETERANÓW II WOJNY ŚWIATOWEJ
UL. SZKOLNA 5
|
ADRES E-MAIL zslisiecice@zslisiecice.pl
STRONA SZKOŁY: zslisiecice.com.pl
|
|
| |
1 |
zdjecia z terenu Lightbox Galeria
"KROPLA WODY - ŹRÓDŁEM ŻYCIA"
W tym bloku tematycznym zajmujemy się ilością zużycia wody przez przeciętnego Polaka.
Wykonaliśmy prostą analizę chemiczną wody z miejscowego źródełka, sprawdziliśmy, czy nasza woda jest twarda oraz "jak piją rośliny?"
woda Lightbox Galeria
ŻYWNOŚĆ - A NASZE ZDROWIE
w tym bloku tematycznym zajmujemy się produktami, które powinny znaleźć się w codziennym jadłospisie.
Wykonaliśmy doświadczenia: "Wykrywanie skrobi w ziemniakach", "Wykrywanie tłuszczu w nasionach słonecznika i dyni" oraz badaliśmy wpływ denaturatu na białko.
Przygotowaliśmy ankietę "Jak się odżywiamy?".
Wnioski z naszych zajęć zostaną zaprezentowane społeczności szkolnej.
ŻYWNOŚĆ Lightbox Galeria
| 
|
2 | JESTEŚMY FAJNĄ GRUPĄ GIMNAZJALISTÓW 
>>> NASZ PROJEKT <<<
"PROJEKT MIASTECZKA RUCHU DROGOWEGO NA TERENIE NASZEJ SZKOŁY"
GRUPA 1 obliczeniowa
|
GRUPA 2 terenowa
|
GRUPA 3 techniczna
|
Izucha
|
Dominika
|
Kamil
|
Katarzyna
|
Angelika
|
Ewelina
|
Kamila
|
Mariusz
|
Ania
|
Adrian
|
Ola
|
Mateusz
|
Marta
|
Tomek
|
Janusz
|
Wyruszyliśmy szlakiem banków w naszej okolicy...
Odwiedziliśmy kilka banków w Głubczycach. Bardzo interesująco było w Banku Spółdzielczym, w którym przyjął nas osobiście prezes banku i przy wspólnym stole konferencyjnym rozmawialiśmy o propozycjach jakie może dać bank potencjalnemu klientowi. Zadawaliśmy pytania i słuchaliśmy uważnie wykładu. Interesowała nas głównie hipotetycznie sytuacja, w której szkoła kupuje sprzęt do miasteczka rowerowego. Prezes banku wyjaśnił zasady kredytowania szkół i osób prywatnych oraz jakie mamy możliwości pozyskania środków. Po poczęstunku wyruszyliśmy do kolejnych banków.
POTRAFIMY I ROZUMIEMY
-
obliczać odsetki bankowe od kapitału, obliczać podwyżki i obniżki bankowe
obsługiwać kamerę, aparat cyfrowy, opracować materiały z kamery, aparatu,
współpracować w grupie,
pojęcia procentu
istotę planowania przy realizacji projektu,
konieczność przestrzegania praw autorskich,
zasady bezpiecznego używania urządzeń TI.
| 
|